torsdag 6. april 2017

Bring On The Holidays

Jeg har ikke Kindle. Jeg burde nok hatt det. Jeg har en iPad og ebokbib på den. Jeg liker fortsatt best å lese fysiske bøker. Det er ikke alltid det beste. Spesielt ikke når man pakker for en reise. Det er vanskelig å velge bøker. Hva skjer om jeg går tom for bøker å lese? Sannsynligvis ingenting siden de fleste steder i verden har en bokhandel med en liten engelsk seksjon. Jeg føler at jeg ikke har lyst til å ta den sjansen allikevel. Jeg tror jeg har mer enn nok lesestoff. Jeg tror det kan hende jeg kommer hjem igjen med uleste bøker. Men det er tross alt bedre enn å ha en periode uten en bok å lese.



I don't own a Kindle. I probably should. I have an iPad and a book app on it. I still like reading paper books the best. It's not always the wisest. Specially when you're packing for a trip. It's a hard to choose books. What happens if I don't have any more books to read? Probably nothing at all, since every place in the world have a book store with at least a small English section. I feel I don't want to risk it anyway. I think I have more than enough to read. I  might even go home with unread books. But at least that's better than to have a period of time without any available book to read.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar