onsdag 22. mars 2017

Pleasure

Noen konsertopplevelser er litt utenom det vanlige, og denne konserten med Sondre Lerche var absolutt en litt anderledes konsertopplevelse. Et lite lokale, et lite publikum, men en Sondre Lerche i godt humør. Lenge siden jeg har vært på intimkonsert, og har ikke vært på en med en såpass veletablert artist. Gjør det gjerne igjen, for å si det sånn. Jeg klarte ikke å huske setlist, men jeg vet at Two Way Monologue ble spilt. Det ble en litt lengre versjon, og jeg er veldig glad når artister gjør konsertversjoner av sangene sine og lar musikken leke seg. My Hands Are Shaking ble spilt i en nedstrippet versjon, som funket fjell. I'm Always Watching You ble en duett med support Miss Tati og endte opp i en dansesesjon. Absolutt en bra konsertopplevelse, og jeg har vanskeligheter med å rangere konsertene for i år. Det er så forskjellige opplevelser med arenaopplevelse med Green Day, klubbkonsert med Tegan and Sara og intimkonsert med Sondre Lerche. Tror jeg konkluderer med at det var store konsertopplevelser på hver sin måte. Og beklager, Raga Rockers, det holder bare ikke med en så kort konsert.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar