mandag 20. mars 2017

Du og jeg

Dette er første bok av tre om livet til 12-13-åringer. Denne boka er om Andreas. Han er forelsket, men vet ikke helt hva han skal gjøre for å få oppmerksomheten til Alicia. På skolen er det om å gjøre ikke stikke seg for mye ut, holde seg innafor og gjøre som alle andre på en slik måte at man er seg selv. Ikke lett det der! Hjemme finner han ut av en hemmelighet som han ikke helt hva han skal gjøre med. En godt skrevet bok, som jeg tror treffer aldergruppa veldig godt. Gode karakterer og god handling! Anbefales!

Og jeg måtte ha en opptelling av årets leste bøker, hittil i år har jeg kommet meg gjennom 48 bøker. Noen er ungdomsbøker, men teller ikke med barnebøker. Jeg er godt fornøyd så langt, og jeg tror nok jeg kommer til å klare 104 bøker i år.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar