mandag 2. januar 2012

Welcome to 2012

Et nytt år, og jeg har ikke akkurat oppdatert denne bloggen ivrig og ofte. Det er på denne tiden alle nyttårsforsetter kommer, så da kommer et herfra også. Jeg skal prøve å oppdatere denne bloggen minst to ganger i måneden. Forhåpentligvis har jeg en eller annen bok å oppdatere med også. I fjor endte jeg opp med å lese 70 bøker. Målet var 104, så det ble ikke nådd. Det betyr ikke at jeg gir opp. Prøver på nytt i år, jeg. 104 bøker på 52 uker. Jeg har startet med første boka for i år, Darkfever av Karen Marie Moning. Det er første bok i en serie på fire, og hittil fenger den meg enda jeg ikke er spesielt glad i fantasysjangeren.

Another year, and I haven't really updated this blog often. It's the time for New Years Resolutions, and I am going to try to update this blog at least twice a month. Hopefully I will have something to say about books too. Last year I ended up reading 70 books. My goal was 104 books, but I didn't make that. It doesn't mean I give up, so I'm trying again. 104 books in 52 weeks. I have already started my first book in 2012, Darkfever by Karen Marie Moning. It's the first book in a series of four, and so far it's catchy and I like it even though I'm not that fond of fantasy books.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar